لیگ برتر والیبال | اعلام ناظران و داوران آخرین دیدار سال

10:16 - 27 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۸۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال | اعلام ناظران و داوران آخرین دیدار سال
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدار دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران شنبه ۲۶ اسفند به پایان رسید.

در پایان این مرحله سه تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران و شهداب یزد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و تیم چهار در دیدار سوم طبیعت و شهرداری ارومیه مشخص می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ سومین دیدار طبیعت و شهرداری ارومیه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۸ اسفند در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود.

حسین پورکاشیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بر آخرین دیدار لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۲ را برعهده دارند.

همچنین کیوان عابدزاده، قادر صادقی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک این مسابقه قضاوت خواهند کرد.

دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز‌های پنجم و هفتم فروردین سال ۱۴۰۳ پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *